Musik, ja tack.

image934
Har suttit på balkongen med mormor och druckit bosnisk kaffe och rökt ronhill. Det är livet hörrni! Mormor satt mest och tjatade om vad som måste göras och tas hand om i hennes lägenhet nu när hon åker till Bosnien om 2 veckor. Och som vanligt blir hon borta 6 månader som alltid. Vilken lyx! Tänk om man kunde göra så där, bara åka iväg i 6 månader...

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på de 3 album som går på repeat hemma hos mig sen ett bra tag tillbaka. Nämligen Nermin Puskar, Danijel Djokic och Marko Djurovski. Sommarens hetaste musik som kommer följa med mig vart jag än går.

På tal om musik, en annan låt som spelas flitigt hos mig är låten till Lud, Zbunjen Normalan. Jag verkligen diggar den till max. Igår sjöng jag den hela kvällen. Emina blev nog inte så glad...

Hmm..vad mer... när jag ändå är inne på musik-temat. Tittar just nu på Inför Eurovision. Ni ve det som brukar vara varje år innan Eurovision. En jury från varje skandinaviskt land sitter och ger betyg åt de olika bidragen. Snart kommer Bosniens bidrag visas. Ni kanske minns att jag total sågade den låten från början? Men ju mer jag lyssnat på den, destå mer och mer gillar jag den. Och nu ÄLSKAR jag den! Laka is the shit.

Kommentarer
Postat av: E m m y (amafao)

haha tack ;) bra att alla håller på min fot alltså ;P hihi. Allt bra med dig? har ni också underbart väder? Jag ligger ute och steker i solen.. det är fullkomligt underbart..

2008-05-09 @ 13:35:00
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: aida

lud zbunjen normalan borde representera bosnien i eurovision heheh

2008-05-09 @ 17:00:22
URL: http://dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

haha dt e faktiskt sant :P

2008-05-09 @ 18:53:23
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0