Jag hatar att vänta

Är det något jag verkligen hatar så är det att vänta! Jag hatar när folk inte är i tid!
Jag har suttit och väntat sen kl 21 på Pikula. Men nej han har inte dykt upp än. Tydligen tar det evigheter för honom att köra från Örebro. Men han var bara tvungen att stanna i Värnamo och äta cevape. Och jag som ska upp halv 5 och jobba imorgon. Divnooooo. 

Så ikväll blir det en sväng på stan med min käre vän Piki, ta en drink och ha kul och sedan är det kära sängen som gäller, om jag ens får i mig någon sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: Sanela

haha, aaw stackaren! Mig hade du fått vänta på alltid, uvijek zakasnim, sta cu kad sam te srece ;P

2008-05-10 @ 17:47:03
URL: http://sanelaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0