Jag gick i sömnen

...japp det var precis det jag gjorde inatt! Enligt min mormor hände detta runt 4-tiden inatt då hon hittar mig hallen. Där satt jag framför garderoben, tog ut alla skor som fanns därinne och la tillbaka dom i garderoben snyggt och prydligt. Allt detta gör jag i sömnen medans jag nynnar på en låt! Mormor fattade direkt att något var skumt, man gör inte så där kl 4 på natten, men hon lät mig vara. Dels för att det kan vara farligt att väcka någon som går i sömnen och dels för att hon ville få sin garderob städad tror jag. Snällt av mig va? haha.
Jag minns ju självklart inget av detta men gud så jag skrattade.

Nä, nu ska jag fixa mig snabbt. Snart kommer min sötaste Nadja och hämtar upp mig och då blir det fika på stan. Hon har precis kommit hem från en 2 veckors lång semester på Cypern och är säkert jättebrun och har haft hur kul som helst. Avundsjuk? Nä, inte alls :P

Puss på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Atena

HAHAHHAHAHAHAHA !

2008-05-15 @ 14:53:52
URL: http://feereshte.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hej
nycket hittar man när man är ute på nätet. så jag råkade
komma in på din blogg. du v'ärkar en coll tjej. tänkte fråga dig om du känner till två systrar jasmina och emina heter den andra kolonic hette dom i flicknamn tror att dom är gifta nu. ha det gött tjejen
caos

2008-05-15 @ 16:12:36
Postat av: A D I S A

anonym: tack! :)
jarå, jasmina och emina känner jag! :)

2008-05-15 @ 16:17:54
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Anonym

men du! inte var jag iväg i 2v! bara en! :P tack för sällskapet idag, söta du! kram

2008-05-15 @ 16:54:05
Postat av: suncica

hahahaahahha! fy fan, känner igen mig där. det värsta är att du nynnar på en låt. freaky shit!

2008-05-15 @ 17:37:46
Postat av: suncica

hahahaahahha! fy fan, känner igen mig där. det värsta är att du nynnar på en låt. freaky shit!

2008-05-15 @ 17:37:54
Postat av: A D I S A

suncica: haha jaa riktigt läskigt! man skulle nästan ha spelat in det där så jag kunde se det efteråt haha..

2008-05-15 @ 18:18:36
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: senada

ok hörde att dom va gifta stämer det??
dom är från samma by som jag från bosnien.. det v ett tag sen jag va hos dom ca 7 år sen vi skulle på koncert kommer inte ihåg vilken hehhe.... ha det bra och roligt att läsa din blogg så här när man slappar på kvällarna och barnen sover

2008-05-15 @ 19:39:25
Postat av: A D I S A

va kul att du gillar bloggen..alltid kul o höra sånt :) ahaa znaci ti si isto iz Ljubije? pa eto nismo daleko onda :) ja sam iz Sanskog mosta.
Ja, asså Jasmina är inte gift, hon har bott sambo i några år nu och har en jättesöt dotter på snart 2 år.. men Emina är gift :)
vart bor du då?

2008-05-15 @ 20:42:02
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Mirnesa

hahaha din instinkt drogs till skorna haha. men fyfan vad läskigt o veta ändå att man är kapabel till att göra såna saker o va helt omedveten om det.

2008-05-16 @ 00:40:50
URL: http://fabthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0