Home sweet home

Nu är jag hemma efter fikat med Nadja. Underbart och träffa henne igen. Sötnosen gav mig 2 par solglasögon. Skitsnygga! :) Thanks babe!
Nu har jag some time to kill innan Sejla hämtar upp mig och då blir det ett besök på Donkan. Så här kommer ännu en lista:

Vem ringde du till senast
- Syrran.
Varför?
- För att se om hon kommer hem ikväll. Hon har varit borta i 3 veckor nu. Saknad.
Vem ringde senast dig?
-
Ado.
Varför?
- För att säga att hans syrra fått en dotter som heter Adisa :) hi hi hi
Vad står det i ditt 8:e mottagna SMS?
- Ska vi ta en sväng på stan? Kram
Vem skickade ditt 15:e mottagna SMS?
- Alemka.
Vad står det i ditt 20:e mottagna SMS?
-
Hajde na kafu. Puss
Vem skickade ditt 25:e mottagna SMS och vad står det?
- Arnes: Obecavam. Zovem te tad.
Bläddra neråt och stanna efter att du räknat till 5. Vad står det i SMSet och vem är det ifrån?
Alma: Du är inte den ända som kommer jobba 6 dagar i veckan hela sommaren haha. Jag fick jobbet!
Fortsätt att bläddra, tillbaka uppåt och räkna till två. Vad står det och från vem?
Emina: Vi ses kvart över.
Vad står det i sista smset i din inkorg?
Ringer dig efter jobbet.
Gå in i skickade. Vad står det i smset längst ner?
- Ne seri.
Fortsätt uppåt. Vad står det i nästa sms?
- Nema nista od toga onda. Pisi propalo odma.
Sista personen i din kontaktlista, vad betyder den för dig?
- Zuki. En nära vän till mig.


Kommentarer
Postat av: Sanela

hm.. jag funderar på att sno listan ^^ hehe

2008-05-15 @ 20:55:09
URL: http://sanelaaa.blogg.se
Postat av: A D I S A

Sanela: det e ba o sno den :)

2008-05-15 @ 21:05:42
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: adisa

ja älskar listor, så snor den här också=)

2008-05-16 @ 18:08:42
URL: http://adisam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0