Hej hå

Hejsan bloggen!
Har precis kommit hem från jobbet och sitter just nu på Eminas balkong och bloggar. Vi ska snart spela kort. Ikväll var planen att vi skulle grilla allihop, men vädret suger så det blir nog inget av det. Så vi får se vad kvällen har att erbjuda senare.

För övrigt vill jag har er medlidande lite grann nu då jag sen 3 dagar tillbaka har skitont i min högra axel. Jag kan knappt röra armen och det gör ont så fort jag rör mig. Och att sova är omöjligt, då det är värst på kvällarna.
Har ingen aning hur jag fått denna skada. Det bara kom så där :S

Nu är Munja här också så vi ska dricka kaffe.
Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Natalie

stackare som har ont, ja har också skit ont :(
Hmm i sommar blir det kanske nån liten semester, ska till chile i december :)
själv då?

2008-05-17 @ 20:59:34
URL: http://natalies.se
Postat av: senada

va kul det va ju jätte länge sen jag såg henne sist trode inte att hon skulle komma ihåg mig ha de kram

2008-05-17 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0