Hej å hå

Längesedan jag var med om en så interessant kväll som ikväll. Jag, Emina och Zuki satt vid min gamla gymnasieskola hela kvällen och pratade. Vi pratade politik, historia, religion, you name it. Självklart håller man inte med varandra i allt och det gjorde kvällen ännu mer intressant och vi hade mycket att debattera om. And i like it. Speciellt när det gäller politik, och då menar jag politiken i "Jugoslavien". Vi kom inte fram till några vettiga svar på vad som är rätt och vad som är fel, alla höll hårt vid sina egna åsikter och när det blev för hett i diskussionerna bytte vi tema :P

Och nu är jag så frusen så jag ligger i sängen med en tjock jumper och 2 täcken. Bara jag inte blir förkyld. Jos mi samo to treba :S

Snackade med min chef idag, jag får inte semester då jag vill ha den! Faaaaan också!
Så det blir ingen Bosnien för min del i år! :( Och vi som hade planerat allting,,,men men... får väl stanna kvar här o tjäna massa pengar istället. Kanske lika bra det...


Kommentarer
Postat av: Hannah

Taskig chef haha

2008-05-04 @ 11:25:49
URL: http://thetastesofme.blogg.se
Postat av: A D I S A

hannah : näärå, det e inte chefens fel...dom som har jobbat där längst har förtur så e det...

2008-05-04 @ 11:40:30
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0