Hämnden är ljuv

Gud vad härligt det är med promenad på kvällen. Något man borde göra oftare! Hur mysigt som helst ikväll när jag och Emina var ute. Vi har ju konstigt nog inte setts på 24 timmar så det var mycket att ta igen haha.

Imorgon jobbar jag bara på morgonen. Skönt.
Sedan kommer Zuki hem till mig och vi ska smida lite planer ihop angående mitt andra jobb, där han också jobbar. Vi har nämligen kommit i stor konflikt med cheferna och vi tänkte hämnas genom att gå över till våra konkurrenter. Det kommer komma som en bomb för dom. De är redan förbannade för att dom blivit av med sin bästa säljare men men som man bäddar får man ligga:) Jag har redan fått jobbet och nu ska jag försöka få in Zuki också. Så imorgon ska vi planera en hel del. Ni vet som man säger, hämnden är alltid ljuv. :)
Orkar inte dra hela historien nu, får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: sara

vart är det du jobbar?? tänkte på när ditt pass är på tolv timmar ibland...

ha det

2008-05-30 @ 09:58:01
Postat av: Emina

Hahaha hela 24 timmar. Jebote Adiha de e rekord för oss, kan ha något att göra med att jag är för lat nu när jag inte har bil:P

2008-05-30 @ 11:26:15
URL: http://eemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0