Grillning

Idag grillades det. Det var vad alla behövde efter festandet igår. Eftersom jag var den enda som inte drack igår var jag tvungen att ta hand om grillningen. Riktig grillmästare var jag ju! :) Efter massa gott kött och vattenmelon och jordgubbar doppade i choklad var vi helt slut. Vi vilade en stund innan vi vinkade av Aida Arijana och Erika som tog tåget hem till Skåne.

Och nu har jag, Maida, Aida, Munja och Zuki varit en runda på stan och käkat glass på Glasskungen. Fan vad gott!
Och nu är jag hemma med Zuki och Munja som sitter och spelar tavla (backgammon), ett spel jag aldrig kommer förstå mig på! Får ta och spela på synthen lite så jag kan underhålla dom :P

Pussen på nosen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0