Fotboll

image949Vi har alla samlats hemma hos Emina nu och tittar på Champions Leage finalen. Totalt ointressant för mig och Emina. Vi har suttit på balkongen och spelat kort i en timma. När matchen slutade blev vi överlyckliga och gik in till rummet för att få reda på att det blir 30 minuter tilläggstid. Helvete. Hur fan kan man tycka att det är kul att titta på 22 idioter som springer efter en boll. Öh.

By the way, allas bloggar verkar vara flyttade till den nya plattformen förutom min typ. Why? Men jag klagar inte. Har hört att den ska vara riktigt dålig. Men men.

Åter till den tråkiga fotbollen.


Kommentarer
Postat av: Anita

Åh herregud, jag hatar fotboll. Jag satt igår, och skulle umgås och ha lite kvalitets tid med min kära pojkvän, det blev minsan fotboll rakt igenom från åtta till halv tolv. haha

2008-05-22 @ 10:34:46
URL: http://www.antapanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0