Eurovision kväll


...och Ryssland tog hem hela skiten. Det var ju inte direkt den bästa låten men men...
Vi samlades alla hemma hos mig och det hejades för fullt på Bosnien. Vilket bra framträdande, Laka var ju bäst. En 10:e plats är helt okej.

Sedan gjorde vi en rolig grej av det hela.
Alla vi la fram 20 kr och sedan skrev vi alla länderna på små lappar som vi sedan lottade ut. Alla fick 3 länder var. Och den som fick landet som vann Eurovision skulle få alla pengarna. (200kr). Och gissa vem som fick Ryssland? Jo, jag! :)
Jag fick länderna Ryssland, Serbien och Island. Och gissa om jag blev glad. Hela 200 kr rikare haha. De pengarna får gå till telefonräkningen då jag ringde in och röstade hela 34 gånger på Bosnien. :P

Arijana och Erika sov över här och nu ska vi strax gå och handla för att sedan grilla innan de åker hem till Skånelandet.

Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: Iris

RASIJAAAAA!!!!!!!!!! =)

2008-05-26 @ 23:43:18
Postat av: A D I S A

haha eto pobjedila tvoja RASIJAAA :) o honom var det jävla inget fel på heller ;)

lets go to mosvka da ga nadjemo :P

2008-05-27 @ 05:03:56
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0