Elvira Rahic

Hallå i stugorna.
På tiden att jag uppdaterar bloggen om konserten igår. Gänget samlades hemma hos mig för lite förfest. Syrran och Munja stod för underhållningen, de spelade gitarr och synth, medans jag och Emina stod för förbrukningen av alkohol och Aida, vår söta sjuksköterska från Lund var också med.

Några vinflaskor senare satte vi oss i bilen mot Jönköping. På vägen stannade vi i Värnamo för ett besök på McDonalds. Där träffade vi även på Elvis och Begi. Emina skämde ut mig ett X antal gånger under vistelsen på Donken, men vi behöver inte gå in på detaljer här på bloggen haha.

I alla fall, vid 23 var vi framme i Jönköping och Elvira sjöng på för fullt. Det var väl inte så där jättemycket folk, drygt 200 pers och vi kunde snabbt konstatera att Jönköpings brudarna tog priset i att vara mest lättklädda. Men men, roligt som fan hade vi. Jag och Emina dansade tills våra fötter blödde och sjöng med till Elviras underbara röst. God dammit vilken röst kvinnan har!

På hemvägen käkade vi cevapi som vi alla sedan mådde illa av.
Vi rullade in till Växjö vid 4 inatt och jag sov över hos Emina. Det var ingen idé för oss att sova med tanke på att jag skulle jobba vid 6 och hon vid 7, så vi satt uppe och tittade på Lud Zbunjen Normalan och vred oss av skratt då Izet försöker lära sig engelska.

Och nu är jag riktigt jävla trött! Slutar jobba vid 17 och sedan måste jag skunda mig hem för att förbereda Eurovision kvällen hemma hos mig. Vi blir väl en 15 st bosnier som samlas och hejar på Laka ikväll. Gött.

Å så lite bilder från kvällen:


Kommentarer
Postat av: Adna

fan vad kul! ville också vara där... jag älskar elvira!

2008-05-24 @ 17:27:34
Postat av: Dee

Haj, såg nog dig där! :) Had fun?

2008-05-26 @ 21:12:40
URL: http://unmissable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0