Deklaration

Jag och Emina tog med oss en filt idag och satt på "rökpalatset" och njöt. Det är verkligen inget palats och har inget med rök att göra, en vanliga gård bara som min syster valt att kalla för just rökpalatset och nu gör hela stan det. Hur mysigt som helst. Sedan blev vi upphämtade av Munja och drog hem till honom där jag blev påmind om att det idag är sista dagen att deklarera! Hade totalt glömt bort det! Så nu är jag hemma och har precis deklarerat, skönt! Pengarna är välbrhövda i sommar :)
Och nu ska jag ut igen. Åker upp till Donken med Amira och fortsätter njuta av det fina vädret :)
Puss på nosen.

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Tack! Jag har glömt att lägga ut vissa bloggdesigner så jag får nog ta och göra de! :D

2008-05-05 @ 19:58:14
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Postat av: Hannah och Hannah

Ville bara tipsa om vår nya blogg: behöver du eller någon du känner hjälp med en bloggdesign eller header? skriv kommentar eller skicka mejl till oss, så fixar vi det!

2008-05-05 @ 20:55:40
URL: http://bloggdesigners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0