Bosnien vidare

Och Bosnien är vidare till finalen i Eurovision! Wooohooo. Glädjen var stor när Bosnien gick vidare. Men fan vad jag älskar Armeniens låt. Tror starkt på den. De kanske tar hem hela skiten. Ah vi får väl se.
Vi satt hemma hos Maida och hejade. Adisa från Norrköping joinade också. Kul att träffa henne igen, då jag inte sett henne på typ 5 år? :)

Nog om Eurovision. Ska ta och titta på Lud Zbunjen Normalan nu och sedan försöka sova. Jobb imorgon och jag vill verkligen inte jobba imorgon med tanke på vem jag kommer jobba med. Men men...


Kommentarer
Postat av: Neeziir

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article2510356.ab

2008-05-21 @ 14:24:54
Postat av: Adisa

ja dte var en mycket trevlig Afton! å titta, jag kommenterar!

2008-05-23 @ 01:17:53
Postat av: A D I S A

adisa: wooohoo :) fortsätt göra dä :P

2008-05-23 @ 09:25:46
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0