Avkoppling

Jag har bestämt mig. Jag ska inte jobba imorgon. Orkar verkligen inte det. Utan jag ska bara vara hemma och försöka ta det lugnt.

Tog en fika med Emina efter jobbet idag. Vi satt ute med våra latten någon timme tills det brjade bli kallt. Sedan tog vi en promenad genom stan och träffade på Nermin och Jasmin. Tur var väl det för vi fick skjuts hem så vi slapp gå.

Jag vill dessutom passa på att gratta vår "snaha" (Munjas flickvän) till examen, som hon tog idag! Nu har vi en nyexaminerad sjuksköterska i vårt gäng. Göööött, henne lär vi ha stor nytta av :P
I alla fall, stort grattis till dig Aida och vi är alla jättestolta över dig! Pussssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0