American pizza

Det som skulle vara en fika med bara Emina och jag slutade med att både Aida och Munja följde med. Nadja joinade oss också. Härligt. Vi satt ute i solen med våra kaffe och kladdkaka och tjattrade och skrattade i timtal. Vi planerade även en eventuell kryssning i augusti till Estland. Hoppas det blir av nu. Jag har varit på kryssning en gång i mitt liv och jag älskade det.

Sedan tröttnade jag på att vara social så jag och Munja gick iväg för att käka. Han drog med mig till ett pizzeria jag aldrig tidigare varit på. Där de gör amerikanska pizzor. Har aldrig ätit det och gud så gott det är! Tjocka krispiga pizzor, Nya lunchstället från och med nu. Det räcker med thai-mat nu, där vi är stammisar. American pizza is the thing from now on.

Nä, nu väntar ett avnistt och många skratt med familjen Fazlinovic.
Puss å hej.


Kommentarer
Postat av: Atena

vart ligger den :O ?

2008-05-21 @ 20:01:52
URL: http://feereshte.blogg.se
Postat av: A D I S A

precis bredvid den PARTAJ butiken du vet... bakom swedbank :)

2008-05-21 @ 20:30:14
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0