Vilken kväll!!

Det finns inga ord som förklarar hur bra kvällen var! Det var konsert igår ju. Boban Markovic och 11 manna orkester. Herreguuuud, jag var i himlen hela kvällen. Det var det bästa jag varit med om!! Vi fick en lång pratstund med några av killarna i bandet och de var hur trevliga som helst! En av dom sa att jag skulle få sjunga i bandet och följa med dom till Tyskland nästa vecka haha. Så jag väntar... :P
Sen blev det musik och dans resten av kvällen. Så underbart! Köpte och deras samlingsskiva.

Efter konserten var det efterfest hos Munja. Pallade inte dra mig hem så jag och Aida sov över. Tidigt i morse väckte Nadja oss och tvingade oss komma över till henne med pizza. Åt upp hela pizzan ovanligt nog. All dansande tog på krafterna igår så jag käkade ihjäl mig, så u ligger vi i Nadjas soffa helt proppmätta och döda.

Nä, nu blir det cigg och kaffe på balkongen. Riktigt vårväder är det också. Perfekt!

Bilder och videoinspelningar kommer senare idag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-27 @ 14:20:30
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Nadja

hörru babe... nu kommer tilde och jag hinner inte fixa med bilderna. vi får ta det ikväll sen. efter 19 typ... puss på dig!!! och sov gott ;)

2008-03-27 @ 15:16:50
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: Amela

Naajj nisi nista poslala :D

2008-03-27 @ 20:39:59
URL: http://meandam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0