Träningsverk

  • Nyss hemkommen från jobbet. Det jag fasade mest för igår var att jag skulle få träningsvärk i armana efter att ha hållit en brandslang i över en timma. Herregud så tung den var! All credit till alla brandmän som orkar hålla i en sådan i flera timmar. But then again, jag är knappast en stor och stark karl :) Och nu har jag så ont varje gång jag böjer armarna! Kunde knappt jobba...gav ifrån mig ett ljud varje gång jag skulle böja armarna. Haha.

  •  

  • Igårkväll var det fika med tjejerna som sagt. Det var riktigt mysigt, som vanligt. Munja och Samer träffade vi på där med. Fick mig ett par goda skratt när jag var ute coh rökte med dom. Roliga killar det där!

  • Imorgon börjar min och Marinas "hälsosamma liv". Eller ja, hälsosam är lite att ta i, men "hälsosammare". Vi ska nämligen börja med power-walk varje dag i en timma. Ska bli intressant och se hur länge vil håller på denna gåången. SIst varade det i en vecka tror jag.

  • Jag saknar min syster. Hon har varit nere i Skåne nu i 3 veckor. Och hon har inga planer på att åka hem än, haha! Så jag får nog ta saken i egna händer, åker nog dit nästa måndag, om hon inte hinner åka hem tills dess. Har saknat min gamla hemstad Lund såååå mycket. Vill tillbaka dit NU NU NU!

  • Kommentarer
    Postat av: adisa

    ne det har jag inte gjort... har läst den av åsne seiersta o sen en av johanne hilderbrant, blackout. sen kollade ja på massa dokumentärer till projektarbetet, som alla andra så gjorde jag om det ju haha..

    2008-03-09 @ 12:32:21
    URL: http://adisam.blogg.se
    Postat av: Meri

    hahhaha ja carolina nema sve bestick i lådan, men vi kollar ändå:P i ja sam bila fastklistrad framför tv:n kad je bio BB men det är ju värre än fröken Swe osv. Förstår inte varför de tar bort de tävlngarna kad je BB o andra program värre för unga:S

    2008-03-09 @ 13:00:58
    URL: http://meandam.blogg.se
    Postat av: Sanela

    Hajd, bas taman dodji u Skåne nästa vecka i onda mozes ici på Kemal Malovcic´s koncert i landskrona :) jag försöker locka dit folk da slippam se kännati kao budala ifall jag är jedina tamo od ovih "yngre" folket , hehe =)

    2008-03-09 @ 14:09:41
    URL: http://sanelaaa.blogg.se
    Postat av: syrran

    naaawww saknar dig också!! =) jag kommer nog hemma i veckan=) o då ska vi gå o käka på hong kong!!har saknat kina mat som fan,här i den här byhålan finns det bara 3 pizzerior, inga restauranger=P

    2008-03-09 @ 14:32:31
    URL: http://www.dendaraida.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0