Stackars mina fötter

Mina fötter gråter och jag har konstaterat att jag aldrig ska ha dom här skorna på mig igen. De är så jävla osköna och klacken gör de inte skönare att gå i heller. Hittade i alla fall ett par snygga skor på Din Sko idag. De är i alla fall raka för en gångs skull och de ska jag köpa i veckan.
Har i alla fall varit och fikat med Nadja en snabbis och sedan tog jag en fika med Marina och Dada. Va tog en runda på stan också. Jag skulle försöka hitta kläder till Halid Beslic konserten... ja jag är tidigt ute, en månad kvar, men det skadar ju inte och leta i alla fall.  Hittade dock ingen konsert outfit men jag hittade massa snygga kläder på Gina Tricot. Och nu längtar jag tills jag får min lön på fredag så jag kan tömma hela butiken.

Skulle ju ha arbetsmöte nu mellan 14-16. Men jag orkade verkligen inte gå så jag får komma med någon bra ursäkt tills imorgon...
Ska vila ett par timmar nu och ta hand om mina stackars fötter innan jag och frugan sticker till Atena ikväll.

Kommentarer
Postat av: syrran

syrran, kolla ditt bankkonto;)

2008-03-11 @ 15:36:18
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: Marina

jasååå va det DEN Nadjan
hehe
va kul.

2008-03-11 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0