Skänk cyklelpumpar till Växjö

Att det ska vara så svårt att få tag på en jävla cykelpump i den här jävla stan!
En cykel för den delen också!

Min kära cykel har dött, dragkedjan sprack. Jag cyklar aldrig, endast en gång i veckan. Och det är varje lördag morgon. Eftersom jag börjar jobba 5.30 varje lördag så innebär ju det att det inte går några bussar så tidigt och därför blir jag tvungen till att cykla. Och eftersom min idiotcykel som sagt är sönder, (glömde helt och hållet på att lämna in den på verksta'n) så gick jag över till Atena för att låna hennes cykel. "Den behöver pumpas" sa hon. Inga problem tänkte jag för jag visste att det fanns en cykelpump på Shell-macken 50 meter bort.
Efter att ha tjötat lite med söta Atena gick jag till Shell i tron om att få luft i däcken, men NEJ "cykelpumpen är sönder och vi har inte hunnit fixa den än" säger kärringjäveln. "Nehe?! Varför har ni inte fixat pumpen då? Hade inte era anställda flörtat med varenda tjej som kommer in på Shell hade ni haft tid över att fixa pumpen!" Fast det sa jag självklart inte.

Så här började min jakt efter en cykelpump. Tro det eller ej, jag ringde 8 jävla samtal för att fråga mina vänner om dom äger en cykelpump! Ingen av dom äger ens en cykel!! Alla mina kära vänner är såna miljövänner (ironi) att dom alla kör bil istället! En halvtimma senare tyckte väl Gud synd om mig och räddade mig. Sejla hade ingen cykelpump, men hon hade en cykel! Wooohoooo! Ett mirakel! Det finns faktiskt någon med en cykel här! WoW!
Oh, Sejla du är min räddare i nöden! (L)

Aja, det jag ville komma fram till egentligen var att jag tycker folk som läser detta borde skänka cykelpumar till Växjö, för det behövs. En cykel går också bra om man har lite extra pengar i plånboken.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Nadja

nej nu tänker jag sluta kommentera i din blogg.. innan folk tror att jag stöter på dig...

(men jag har både en cykel och en pump..) haha

2008-03-07 @ 21:07:20
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: A.

jag lovar ja hör av mig så fort ja skaffat mig en pump, för nån da lär jag själv behöva en haha

2008-03-07 @ 22:07:19
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: syrran

din dumma jävel!jag har en cykelpump,den e nere i källaren.

2008-03-07 @ 22:13:10
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

syrran: vaaaa???? har vi??? faaan! varför har ingen sagt detta till mig??

2008-03-07 @ 22:40:05
Postat av: syrran

ja du vet ju att jag har massa pumpar till fotbollar o basketbollar o sånt,..och till cykel då också..anledningen till att jag inte sagt nått är för att du inte frågat!!

2008-03-08 @ 02:34:06
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

ehhh...jag tycker i alla fall du kunde sagt någon gång under alla dessa år "hej adisa bara så du vet så har vi en cykelpump! ifall du någon gång i framtiden skulle behöva en! :)"

2008-03-08 @ 08:57:55
Postat av: Meri

Meeen adiiisaaa! hahah kollar du inte på melodifesivalen?

2008-03-08 @ 10:21:29
URL: http://meandam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0