Road trip

Igårkväll blev det en helt spontan resa med Emina, Aida och Munja.
Först åkte vi till Värnamo och träffade Melissa och hennes killkompisar. Jättetrevliga allihop. Efter kaffet på Donken i Värnamo övertalade vi Värnamo-gänget att åka med oss till Jönköping. Och vi lyckades! Elvis och Bigi var inte alls svåra att övertala! Of we go...

Väl i Jönköping tog vi en runda runt stan och jag blev helt förälskad i den staden! Så vacker! Speciellt på natten. Oh i love. Vägen hem var inte lika rolig, vi fick motorstopp precis när vi nästan börjat köra. Jävla skit. Killarna höll på att fixa med bilen medans vi tjejerna luffade runt på stan och sedan när de var klara tyckte de att vi lika gärna kunde stanna i Jönköping för det var så pass sent och det gjorde vi. Vi gick in på någon bar som har rökrum (väldigt viktigt :P )och drack oss fulla på Cola och berättade skämt. Jag skrattade till min mage sprack.

Kako sandzaklije zovu Sarajevo?
Najnoviji Pazar!


Nu är vi iaf hemma. Skönt.
Svaren på förra inlägget kommer om ett par timmar. Ska jobba nu. Sjukskrev mig i morse. Skönt var det. Men nu ska jag jobba några timmar igen.
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0