Plånboken

image757Idag köpte jag en jacka som jag egentligen inte har råd med. Och jag ska berätta för er kära läsare...
Min plånbok har bantat rejält på bara några dagar!  Från att ha varit överviktig till undernärd på så kort tid. Men har den en bantingcoach vid namn Adisa då är det inte så konstigt när man tänker efter.
Jag vill gråta nu. Men jag ångrar inte mitt köp. Men om man ser det från den ljusa sidan, löningen är den 15:e och inte den 25:e som för de flesta. Mohahaha, *na na na na*.
Då ska min plånbok återgå till fetma och förhoppningsvis inte banta lika snabbt som nu. ;) Och tills dess får jag leva på kärleken som ine ens existerar i min värld just nu. Jebiga.

- Jebiga je Bosnu zajebalo sine Mujoooo! (internet skämt mellan mig och Elvis).

Kommentarer
Postat av: syrran

jag vill vara lika bra på o banta som din plånbok!
vad e d för jacka??

2008-03-06 @ 15:14:56
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

syrran: ja då kan jag vara din bantningscach också hahaha ...
mah en jacka från H&M...

2008-03-06 @ 15:21:56
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: elvis

vidi maleee...spominje mene u ovom poznatom blogu, sine!!
Paa jebiga mujo zajebana je ovo situacija

ljubim te i sve ostale cure ovde. hea hea hea...

2008-03-06 @ 15:26:40
Postat av: A D I S A

elvise et i ti si sad poznata licnost haha

sineeeee mujooo jebe nas ovo

2008-03-06 @ 15:46:29
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0