Min syster

Jag har en underbar syster. Hon läste mitt sista inlägg om kläderna jag hade hittat på Gina och ringde upp mig bara för att liksom kolla vad det var jag hade hittat och så, och när vi la på överförde hon pengar till mig så jag kunde gå och köpa det på en gång. För jag lät lite väl desperat efter kläderna i tel. Haha, speciellt med tanke på att det plagget jag fastnade mest för fanns det bara en kvar av med min storlek.
Så tack vare syrran är min garderob färggladare. Jag kpte en blå jättemysig tröja med dragkedja och luva och sen en jättefin orange lång cardigan. Se bilder nedan. Det fanns sjukt många andra kläder jag ville köpa, men det kan jag överleva fram tills på fredag med att köpa.
Köpte dessutom foundation och den på min blogg omtalade Reality ögonskuggan. Äntligen! Har väntat på den i 4 veckor nu!
Köpte och en liten brosch för att stödja hjärtforskningen. Snälla jag lixom :)

  
Nä nu ska jag fixa mig och sedan iväg till Atena.

Ha en trevlig kväll allihopa!.


Kommentarer
Postat av: adlen

kom och ta en jäkla blgogträff här dååå! vi måste ha en OTH bloggdejt imorn på msn! AHH!

2008-03-11 @ 20:35:11
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: syrran

det var riktigt snyggt!

2008-03-11 @ 21:26:34
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: Alma

fan vad den blåa är snygg! :O finns den i fler färger (A) Puss :)

2008-03-11 @ 23:42:17
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0