Melodifestivalen är ett skämt

  • Ikväll samlades vi hos Kelda för att titta på Melodifestivalen. Jag som aldrig tittat på Melodifestivalen hela mitt liv! Men någon gång måste vara den första tänkte jag. Och jag står fortfarande fast vid samma åsikt, jag förstår inte hur folk kan tycka att det är kul att titta på Melodifestivalen? Det suger så hårt! Alla låtar var ju hemska! Jag tröttnade efter halva första låten och som tur var så var Samer där och vi satt och pratade om roligare saker, som tex hur det är att jobba som väktare och butikskontrollant. Jag vill verkligen testa på det jobbet! Jag kan så se mig själv i väktaruniformen :)
  • När Melodifestivalen äntligen tog slut spelade vi levande charader. Haha, oh så kul vi hade. Mitt lag vann, såklart :P
    Kvällen avslutades med ett besök på kära Donken, såklart.
  • Och nu ska jag titta på ett avsnitt av Brothers and sisters och förhoppningsvis kunna somna efter det för jobbet väntar imorgon.

    Nighty...

Kommentarer
Postat av: Hanna

äsch, frondas låt var ju bra ;D

2008-03-02 @ 00:20:48
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: A D I S A

hmmm... alla snacakr om den Fronda på bloggarna. vet inte ens vem det är. måste ha missat det haha.. kollade som sagt inte så mkt på det :)

2008-03-02 @ 00:59:19
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Anonym

hmmm detta är sjuttielfte gången du skriver att du aldrig har tittat på melodifestivalen men att nån gång ska det vara den första!! Varje gång du tittar på melodifestivalen är första gången för dig va? Tror att du älskar schlager... men i smyg! du vågar inte erkänna... eller hur?? hehehhe

2008-03-02 @ 09:49:16
Postat av: A D I S A

anonym: jasså? har jag ju inte gjort! .. jag tittade förra lördagen men bara på ett bidrag, när mickey uppträdde, om det nu räknas de 5 minuterna :P och näääj schlager har jag aldrig lyssnat på, inte riktigt min grej :) haha

2008-03-02 @ 12:03:13
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: bubicaa

hmm neznam.. de va min morbror som sa de dära. får kolla upp de me honom hehe .. aah de ä de farsan å dem ska åka i augusti men ja kaninte åka så jäkla sent dit haha ..

ja sam inace iz sandzaka ako znas gde je ?

2008-03-02 @ 13:04:48
URL: http://bubicaa.blogg.se
Postat av: bubicaa

aha åan så dui vet vart sandzak ä.. braa däär.. dem flesta vet inte de när jag bara säger sandzak?å till slut tror dem att jag är serb vilket jag inte är !! haha ..
iz tutina sam ja :)

2008-03-02 @ 13:16:22
URL: http://bubicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0