Lud Zbunjen Normalan

image798

Pizzerian där jag bor, som bosnier äger, säljer cevapi och det är nästan dom godaste jag ätit. Beställer alltid det när jag är där. Lunchade där med syrran idag. Åt upp en hel porcija för en gångs skull. Och det var inte gulligt att gå till jobbet med magen sprängd haha.

Nu har jag tittat på ett par avsnitt av den bosniska komediserien Lud, Zbunjen, Normalan. Alla känner väl till den vid det här laget. Den är så jäkla bra, eller hur?! Jag skrattar konstant ju! Många kända skådespelare är ju med, vilket gör det ännu roligare att titta på!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det av mot stan. Ska ut med Maida.
Pjuss.

Kommentarer
Postat av: Adna

Joj vad gott! hocu i ja cevape sad!! haha

2008-03-23 @ 11:54:21
Postat av: A D I S A

haha bujrum vamo :D

2008-03-23 @ 14:12:11
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: azriicaa

Den serien är riktigt bra må jag säga ! =D

2008-03-24 @ 23:57:17
URL: http://azriicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0