Karlskrona

Min syster har äntligen hittat hem efter 4 veckor. Eller "hittat hem" är väl att överdriva. Planen var att hon skulle ta tåget från Skåne till Växjö, och kl 20 skulle jag och Nadja möta upp henne för att sedan gå ut alla tre och ta en drink. Men så knäpp som min syrra är, hoppar hon självklart på fel tåg! Och hon hamnar till slut i Karlskrona, som ligger 110 km från Växjö. Och då blev ju Nadja och jag tvungna att åka ända dit för att hämta upp henne. Men fan vilken rolig roadtrip vi hade!
Väl i Karlskrona träffade vi Arijana och gänget, vilket var skitkul. Har ju inte träffat dom sen nyår som vi firade ihop.

Kvällens höjdpunkt var pizzerian i Karlskrona som vi käkade på. Pizzerian ägs av albaner och vi lurade albanen om att Nadja var serb. Han blev nog inte så jätteglad. Hon beställde oxfilé men vi tror inte att det var det hon fick haha. Och hemvägen blev minst lika intressant. No comments about that.

Och imorgon är det bosnisk fest här i Växjö och Nadja ska med. Hon ska få se hur man festar på riktigt! :)

Nä, nu ska jag försöka få i mig ett par timmar sömn, ska upp om 3 timmar och jobba!

Kommentarer
Postat av: Adna

haha hon e bäst! det hände mg en gång. jag skulle till gbg och hmnde in mjölby...hmm..

hde det så kul på festen ikväll! kram

2008-03-15 @ 14:44:16
Postat av: A D I S A

hahaha du e fan värre än syrran! hahahah

2008-03-15 @ 18:16:57
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0