Jaha ja

I morse mötte jag upp Armina på busstationen och sedan satte oss på Espresso och pratade massor. Mycket har hänt sen förra veckan då vi sågs sist och vi hade mycket att prata om. Armina är verkligen en av mina närmaste vänner som jag känt i hur länge som helst och som jag vet att jag kan räkna med i alla väder och oväder. Anywho, den 3 timmar långa fikat kändes som en sekund och hon var tvungen att åka hem till byn haha - Tingsryd :) På torsdag måste jag köpa bilejtter till Halid Beslic koncert, hoppas det finns kvar så vi slipper stå ute i den 15426 km långa kön. Får inte glömma det. Armina napomeni me :)

Sedan var det lunch med Emina som gällde. Alltid lika händelserikt =)
Åkte hem till Marina efter lunchen där det var fullt hus. Kul att träffa Dina som jag inte träffat på evigheter och också Enis som kom hem från Bosnien nyligen.
Efter min 4:e kopp kaffe för dagen är jag nu hemma och lagar chili con carne. Gött kött :) Jag har blivit sån riktig hemmafru på sista tiden. Det kommer och går i perioder desvärre :P

Och ikväll ska det drickas kaffe hemma hos Naida.
Med all denna kaffe idag lär jag inte sova på hela natten förmodligen. Som vanligt...

Nä, maten kallar!


Kommentarer
Postat av: lisa

kika gärna in på min blogg (:
btw, fin blogg (:

2008-03-25 @ 18:59:39
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: caroline

wwow snygg design=)!

2008-03-25 @ 19:03:23
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: A D I S A

thanks girls :)

2008-03-25 @ 19:10:13
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0