Jag vill spy

Jättekul kväll hos Atena igår. Hennes pojkvän Ernad var med och det var roligt att äntligen träffa den omtalade pojkvännen, Atena hehe. Jättetrevlig kille. Han var så gullig och gjorde våfflor åt oss tjejer och vi lovade att inte kalla honom för toffel haha. Men det är precis så det ska vara, mannens plats är i köket :P
Det blev ganska sent och jag deckade så fort jag kom hem.

Chefen ringde idag och imorgon ska jag på nån jävla utbildning. Ohh så tråkigt. Hoppas det inte tar allt för lång tid och att det iaf är något interessant.

Har umgåts med Marina och Ella i stort sett hela dagen.
Och jag känner mig illaamående och har ont i magen. Känns som att jag ska spy när som helst, men det kommer aldrig. Springer till toaletten men det kommer inget. Och jag har ätit choklad hela dagen. Åt upp en hel Marabou choklad på 10 minuter. Och NEJ jag är inte gravid kan jag påpeka för er som börjat tänka i dom banorna.

Hmm...Ernad kanske förgiftade våra våfflor :P


Kommentarer
Postat av: adlen

åh vad mysigt ni verkar ha haft det =) hihi!

har du sett färdigt på den nu?! i tought BIG TIME!
ja älskade d här avsnittet men, men ja hoppas allt löser sig me nathan och haley.. bahh!

klart du ska sova här, tröttnar ja så säger ja hörru, ring en vän lr gå ut och sup, ja ska till min boyfriend, höhö! men ja e rätt kul och du verkar lika kul som mig =)

2008-03-12 @ 20:18:02
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0