I Tingsryd

Sitter just nu hemma hos Armina i Tingsryd. Alltid kul när jag kommer hit. Vi sitter och dricker kaffe i mängder och snackar skit.
Var också i stan i morse, käkade lunch med syrran och Nadja på Thai. Var så jävla mätt så jag knappt orkade gå runt på stan och shoppa. Köpte bara en ögonskugga på FACE (såklart!) och lite smink på KICKS.
När jag väntade på bussen till Tingsryd träffade jag Sally, en gammal klasskompis från gymnasiet och i veckan blir det fika med hela "invandrarpartiet" från gymnasiet. Ja, så kallades vi och ja vi hade ett eget parti på skolan hahaha :P Gamla goda tider...

Nej nu ska jag återvända till Arminas soffa och snacka om hennes bröllopp i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0