Hej på mig

Bara för att Ilvana ska ha något att läsa såhär nattetid så slänger jag in denna lista, som jag även snott från henne :)

Röker du: Ja, men jag fick nyligen veta att det inte är bra för hälsan? :S
När körde du en bil för första gången: I somras och ALDRIG mer! Jag har sån otrolig bilskräck.
Haft sex på en offentlig plats: Eh, nej!
Blivit arresterad: Ja. Fast inget stort.
Pappas namn: Irfan.
Mammas namn: Azra.
Syskons namn: Tvillingsyster Aida.
Religion: Islam.
Smeknamn: Disa, Diska, Adi.
Födelseort: Banja Luka.
Du om 10 år: Då blir jag 33 och går i pension :P
Vad tycker du om att få: Skrattanfall.
Piercingar: Ja, i näsan. Vill ha i tungan, men vågar inte :S
Brukar du sola: Nej, är allergisk mot solarium.
Största svaghet: Jag är mörkrädd. Klarar inte av att sova med lampan släckt om jag sover själv. Elbolaget tjänar en hel del på mig faktiskt :)
Starkaste sida: Bestämd.
Du hatar: Att jag är en nattmänniska.
Hur mår du idag: Bra, själv?
Tycker du att man borde vara oskuld när man gifter sig: Absolut inte.
Länder du besökt: Inte alls många. Bosnien, Danmark.
Är du smart: Visst är jag väl det?
Tycker du att du ser bra ut: Haha. Nej!
Kysst en av samma kön: Jaaarå!
Kan du vara på en fest utan att dricka: Klart! Vi från Balkan kan alltid ha kul utan sprit!
Varit gift någon gång: Ja 8 gånger. 9 gången gillt snart eller? :P
Haft ätstörningar: Nope.
Var är dina föräldrar födda: Sanski Most (L)
Vad hade du hetat med din mors efternamn: Adisa Alajbegovic.
Husdjur: Världens sötaste katt, Coco.
Vad är du allergisk mot: Sol. Därav att jag hatar somrarna. Får utslag på armarna och det kliar så fruktansvärt.
Hur många par skor har du: Som jag använder nu, 5 st. I källaren finns fler, men inget jag använder ofta, sällan.
Hur många vinterjackor har du: 2.
Hur många vårjackor har du: E jebiga sad, ska jag skriva hur många BH jag har också?

Kommentarer
Postat av: Aghil

Hehe..Bosnier brukar ju alltid dricka i fester, Bosnier utan alkohol e ingen fest eller hur?

2008-03-03 @ 03:06:03
Postat av: Nadja

haha ja jag jobbar i växjö, på häktet. är det din hemliga dröm? Att jobba inom kriminalvården? ;)

2008-03-03 @ 07:26:45
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: Mirnesa

tycker du inte att du ser bra ut? joo du är jättesöt ju! :)

2008-03-03 @ 08:22:41
URL: http://fabthings.blogg.se
Postat av: bubicaa

ja precis.. men tröttnar snabbt. speciellt på folket här.. haha..
de är just de som är skönt att man har sitt "folk" så att säga.. vi har massor av bosnier å serber.. al mislim de är inte mitt folk heheh .. ovde kod nas nema sandzaklije puno.. thats suuuckks hahha ..

aa ja hade tänkt plugga där.. plus att min farbror bor där.. :)

2008-03-03 @ 08:36:21
URL: http://bubicaa.blogg.se
Postat av: adlen

Pappa slutade röka för att han blev sjuk, dessutom, du vet att d inte är hälsosamt att röka! :D vad röker du btw? :D ja ahr ju själv rökt :D

nej fan, ska inte ut på fredag, orkar inte tänka på alkohol sen i helgen, blää, men d blir några drinkar eftersom ja ska ut på fest och på krogen för första gången me Kamran :D

2008-03-03 @ 09:36:09
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Nadja

där ser man. jag trivs helt underbart med jobbet. däremot annat som är mindre bra, ledningen tex. men det är sånt man får ta eller dra vidare.

det är ett tufft jobb men nästan alltid roligt :)
vad jobbar du med nu då?

2008-03-03 @ 09:49:50
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: adlen

Gud ja ahr rökt i fem år, varför vet ja inte, tyckte väl d va coolt och för att d va en sällskapsgrej.. ja har alltid kalrat mig utan då ja alltid har "tjuvrökt" :D tycker cigg e bland d äckligaste som finns. när ja träffa kamran så rökte ja itne alls, hade inte tid att säga, vänta ska ba ut och röka.. sen dess har ja lagt av, föredrar att hellre pussa på han än att suga på en cigg :D

cigg e onödigt, lägg av!!!!!!!! :D man blir så mkt sexigare utan en cigg i handen asså :D haha!

oh, vi har faktiskt bara varit tsm i två månader på söndag :D

2008-03-03 @ 09:50:37
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0