Har inte tid för rubrik

Jag är skitstressad, men tänkte ändå skriva ett snabbt inlägg.
Kvinnodagen idag som sagt... hade en liten gathering hemma hos mormor med middag och hela köret, det var mysigt. Massa god mat! :)
Sedan träffade jag N. Det som skulle bli en fika blev en total katastrof. VI hade väl inget vettigt och snacka om heller haha. Och 40 minter senare var jag tvungen och dra mig till Willys. En sland hade gått sönder på charken och jag och Linda försökte fixa den i över en timma. Fyyyyy faaan så arg jag blev! Den jävla vattenslangen! Vi gav upp och bestämde oss för att använda brandslangen haha. Var ju tvungna och ha vatten för att rengöra maskinen. Så det slutar med att jag går ut i butiken, precis utanför lagret finns en 25 meter lång brandslang och jag drar ut hela den. Ni kan tänka er att kunderna blev lite rädda. En man frågade "Herregud brinner det där inne?" hahaha.

Och nu ska jag träffa Maida och Seki. Har 20 minuter på mig att duscha och fixa mig. Ehmm.. kommer aldrig gå.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Adna

Adisa som brandkvinna. fan vad sexigt :D hahaha

2008-03-09 @ 00:11:56
Postat av: adisa

ne e pidaa.blogg.se som gjort det. jätte duktig.. ne asså jag läser gärna om kriget på balkan, andra världskriget e jag ganska trött på nu faktiskt..

2008-03-09 @ 10:48:39
URL: http://adisam.blogg.se
Postat av: A D I S A

Adna: hahah jätte... not.

2008-03-09 @ 12:29:02
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0