Ge mig värme

Satans jävla väder! Att det aldrig ska sluta snöa? Det räcker med snö nu, jag blir galen! Kan man inte njuta av en cigg på balkongen i 3 minuter då är det fan illa! Värme, tack!

Tog en runda upp till Samarkand med syrran och Nadja. Tänkte jag skulle se om jag kunde hitta något till Beslic-konserten där uppe, men icke sa nicke, hittade ju inget där heller! Börjar känna lite panik nu...
Köpte iaf bzer (hej melissa :P) och munchmellows hos araben iaf. Minst lika viktigt
det med!

Hälsade på Emina & Muffe också. De hade inbrott på Munken inatt :( Fan så tråkigt! Men som tur är fick tjuven inte med sig någonting, förutom en tom kassa! Haha vad trodde han, att det skulle finnas pengar i en munkkiosk? Hmm..

Nu ska jag äta min favvo-pita. Zeljanica ;) Jej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0