Fika igen

Ikväll var det fika med Sejla och Maida. Det känns som om det är det enda jag gör nuförtiden. Fika varje dag, ibland flera gånger om dagen. Men det är kul. I love it. Och Espresso House som vanligt. Tony hade rätt när han sa att han nästan blir tvungen och anställa mig snart så ofta som jag är där. Haha.
Det snackades mest om konserten på onsdag. Boban Markovic och hans orkester kommer till Växjö på onsdag och det är ett måste, då de spelar ciganska muzika och jag älskar den musiken.

Imorgon är det Elvira Rahic också, men den skippar vi. Orkar inte festa på fredagarna längre, då jag går up 04.30 varje lördag. Min kropp klarar det inte längre. För ett par månader sen bara gjorde jag det varje fredag, sov ingenting på hela natten och stack till jobbet direkt, men nu säger kroppen STOPP. Ett tecken på att jag börjar bli gammal... ;)

Och Gott Nytt År till alla iranier förresten! :)

Kommentarer
Postat av: Atena

jag tackHaaar :P

2008-03-20 @ 22:59:55
URL: http://sokkervadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0