Dildos på apoteket?

image760

Jag hörde något konstigt idag som jag värgrade tro på och var därför tvungen att kolla upp det på nätet så fort jag kom hem. Och japp, det är så sant som det var sagt. Det ska börja säljas dildo på apoteket! Tydligen har Apoteket insett vikten av människors välbefinnande och sexhjälpmedel kommer därför att finnas i apotekets sortiment från och med i sommar.

Jag menar, vill man ha en dildo då får man fan vända sig till en sexshop! Jag menar,ska en människa komma till apoteket och ba "hej jag är desperat och lider av stort sexbehov, har ni något som kan stilla mina behov?"
"Jaaarå! Vi har dildos!"
Hur vidrigt är inte det?!

Trött, deprimerad?
Då skriver doktorn ut en dildo!

På apoteket finns ju barn för fan! Visst, dom kommer nog inte lägga fram alla dildos opackade mitt bland alla Alvedon, så långt är jag med, men bara tanken på att sådant ska finnas där makes me wanna puke!
Hur frisk är den här människan som kommit på denna äckliga idé? Och ännu värre, hur har man kunnat godkänna ett sådant förslag? Det undrar jag...

Jag undrar också vad mormor kommer tänka när hon passerar dessa dildos?

Kommentarer
Postat av: adisa

haha jag håller med dig, det var det dummaste jag hört..

2008-03-09 @ 18:45:54
URL: http://adisam.blogg.se
Postat av: syrran

hahaha fan va sjukt!och om man inte vet vilken dildo man ska köpa kommer personalen hjälpa en? "Ja, den här kanske då är lite för grov för dig, prova den här lila"...hahah.

2008-03-09 @ 18:54:54
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: Meri

Tack:) hahahha omg, dildos:D såg det på nyheterna idag också! ASG!

2008-03-09 @ 18:56:31
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: ida

Hej! Jag ger er som betalar för tur! Dom som jag lovat innan jag började ta betalt gör jag när jag får tid över. Så jag har 3st före dig endast! Skicka ett mail till mig; [email protected]
så ska vi komma överens om när den ska bli klar! Kram i

2008-03-09 @ 19:15:31
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: adlen

WOHO!! Hahah!!!

2008-03-10 @ 17:28:03
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Edina

Jag tycker de e bra, vill man ha en dildo så kan man la lika gärna svänga förbi apoteket :) De skadar ju ingen, och att det finns barn där? jo men det finns kondomer och annat där också om man nu ska vara petig :)
Tycker de e bra, bättre än att barn föder barn :)

2008-03-11 @ 16:02:31
Postat av: Marina

Shit o jag som tycker att komndomer e pinsama o köpa......har aldrig köpt nån heller.....fyyy


vilken apotek e det som kommer att ha dildo???? Så jag kan undvika den apoteken(liksåm) :D

2008-03-11 @ 16:39:43
Postat av: Marina

Nu vet jag vad ADISA ska få i julklapp.hehehehhehe

2008-03-11 @ 16:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0