Detta kalla landet

Det är kallt så in i helvete! Seriöst, jag trodde jag skulle tappa mna bröstvårtor så kallt det var!
Träffade Emina en stund och sedan var jag ute och umgicks med frugan. Det blev en hel del cigaretter. Lite för mycket, för nu har hostningarna kommit tillbaka. :S

Jag försöker övertala alla mina vänner att skaffa en blogg. Men nej, de nöjer sig med att följa min. Får oftast samma svar av dom allihop, att dom inte har något intressant liv som dom kan blogga om. Ehh, som om jag har ett intressant liv? Den går ut på att äta, sova, skita, jobba, umgås med vänner. Interessantare än så är det inte. Och dessutom skriver jag ju inget märkvärdigt, jag är inte så jätteprivat i min blogg, man vill ju inte blotta sig helt. Så ibland undrar jag verkligen hur jag kan ha så många läsare när jag egentligen inte skriver något speciellt? Och dessutom är detta absolut ingen modeblogg (vilket verkar vara väääldigt populärt nu), det kan ju alla som läser min blogg intyga, och ändå går det bra för den. Gött! Jag hade ju inte bloggat om det inte vore för er :)

Aja, efter att ha umgåts med frugan gick jag till ICA och köpte pyttipanna av samma snubbe som igår. (Läs nästsista inlägget för att fatta). Haha, han kunde inte annat än skratta åt mig :)
Men vadå, jag blev ju sugen på pytt?

Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHAHA jag lovar, jag kommer... ska be marcus att få samåka med honom ;)

cao (hehe)

2008-03-06 @ 22:26:45
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: Nadja

nej FY fan. låt mig slippa... hahaha

2008-03-06 @ 22:34:42
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: syrran

jag förlorade på stryktipset:(

2008-03-06 @ 23:15:54
URL: http://www.dendaraida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0