De rätta svaren

Ska strax iväg till Atena för filmkväll, men innan dess tänkte jag skriva de rätta svaren på "Gissa Vem" leken.

image839Ålder: 26
Hemland: Bosnien (Bor i Sthlm)
Civilstatus: Nybliven singel efter 5 långa år :)
Sysselsättning: Socialpsykolog
Hur vi känner varandra: Lärde känna varandra på en konsert i Växjö för 2 år sen och förra året råkade hon hamna på min blogg och vi har haft kontakt via bloggen sedan dess :)

Eftersom Adna börjar få ålderskris blev hon jätteglad över att så många trodde att hon var mycket yngre, så det tackar hon för! :)




Kommentarer
Postat av: adna K

shiiit trodde inte att d fanns flera som hette adna än ja ,haha! kul å veta att d finns fler =)

2008-03-29 @ 18:46:56
Postat av: A D I S A

adna K: haha jaaa det finns! min kusin heter så och så känner jag många fler med det namnet :)

2008-03-29 @ 21:12:20
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0