City

Min utbildning var inställd idag. Skönt. Men chefen valde att ringa mig tidigt på min lediga dag för att säga detta och jag kan sjölvklart aldrig somna om när jag blir väckt så det var bara att gå upp och göra sig iordning och sticka ner till stan. Tog även en fika med Amila. Lika trevligt som sist! Vinkade av henne på tåget och lunchade sedan med Naida och Emina på kina-restaurangen. Oh i love chinese food! Friterad kyckling är inte det nyttigaste direkt, men jag äter aldrig nyttigt (har aldrig ätit grönsaker i hela mitt liv) så det sket jag i :P
Bestämde även med Naida att jag ska gå hem till henne ikväll. Har inte setts på över en månad. Ska bli kul.

När tjejerna stack tillbaka till sina jobb fortsatte jag jakten efter konsert outfit. Jag hittar fan ingenting snyggt! Visst, jag har inte panik, det är ju trots allt en månad kvar, men jag blir orolig över att jag förmodligen inte lär hitta något heller. Hittade trots allt en eventuell kjol, men det är inget halleluja moment över den. Men köper nog den imorgon ändå, så den får bli plan B helt enkelt.

Nej, nu ska det drickas kaffe och rökas ciggisar. Måste fixa biljetter till konserten av Samir, tydligen är det bara 300 biljetter kvar. Låter mycket men det är det inte. De tar nog slut de närmaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: syrran

shiiit fixa en biljett till mig med då!!

2008-03-13 @ 19:29:01
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: Amira

heeey gumman.
jag kom på vad du ska blogga om...hahahhaha...hajde molim te pisi kako je bilo kad si trebala prvi put da auto vozis sååå jävla roligt hahaha :D

2008-03-13 @ 22:58:59
Postat av: A D I S A

syrran: ja ja ja

amira: hahahahaha nej jag vill inte skäma ut mig såååå jävla mycket =P

2008-03-14 @ 01:22:34
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: adlen

300 biljetter kvar? hur jävla många biljetter släppar dom?! :D

2008-03-14 @ 09:03:49
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0