Brist på annat

Under tiden jag väntar på att frugan ska komma hit så här dags på dygnet passar jag på att skriva ett meningslöst inlägg om min dag. Hände inget speciellt, men ändå.

Efter hårt festande och 0 minuters sömn begav jag mig till jobbet . Tråkigt som vanligt. Snälla någon fixa mig ett nytt jobb? Omöjligt i den här staden ju! Efter jobbet väntade den efterlängtade sängen och hela 3 timmars sömn. Det var som ringen över å:et. Välbehövligt!
När jag gick upp kände jag mig dödare än död och huvudet skrek efter kaffe och cigg. Så jag gick hem till Naida . Det dracks kaffe i mängder och snackades om gårdagens bravader och galna B som vi lärde känna på festen och misstanke om att en granne till Munja tagit självmord. Hmm..
Söta Sejla  joinade oss också i alla fall och överraskade mig med riktigt roliga nyheter. Är så glad för din skull baby!:)
Efter att ha umgåtts med de sötnosarna ett par timmar var planen att jag skulle göra ett bubbelbad och avnjuta den med den grymt bra boken jag påbörat läsa, men det sket sig då jag stack till Donken med kusin Maida  och Sejla . När vi blivit mätta och belåtna på cheeseburgare  åkte jag hem, men inget bubbelbad orkade jag med. Får ta det imorgon istället. Och snart kommer Alemka  hit och vi ska ses en snabbis innan jag lägger mig.
Är förresten ledig imorgon, gud vad skönt! Det behövs VERKLIGEN! Ska fika 3 gånger imorgon (sa jag att jag älskar att fika?:P), vet bara inte hur jag ska planera in allt. Får se ens om alla blir av. Min älskade Armina  kommer förhoppningsvis hit, för vi har så mycket och prata om! Sen måste jag planera in en fika med Sejla också (se bild ovan :P) och dessutom Nadja  som jag saknat massooor!


Shit så onödigt hela inlägget blev. All credit till er alla som orkat läsa det meningslösa.
Nej nu kommer Amki Pamki.

Pjuss (L).


Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jag tycker din design är väldigt fin! Så du är klok som behåller den ett tag. :) Hör av dig när du vill.

2008-03-25 @ 07:17:56
URL: http://samira.webblogg.se
Postat av: adlen

vilket mysigt inlägg hörru :D emd bilder oså, haha!! =D

2008-03-25 @ 12:03:05
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: du vet vad jag heter

jag vill oxo gå på stan o fika.....utan Ella
Jag kan inte fika med en unge som skriker
ge mig ge mig hela tiden....Tack

2008-03-25 @ 13:36:53
Postat av: Amela

Jaaaa det är det bästa som finns.. hahahah det ser så roligt ut...

2008-03-25 @ 16:09:19
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: A D I S A

marina: hahah nej du får endast fika om ella e med...ananrs vill jag inte träffa dej det vet du :P

2008-03-25 @ 18:25:13
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Sanela

vad fiffigt med bilderna ;D

2008-03-25 @ 19:26:36
URL: http://sanelaaa.blogg.se
Postat av: Armina

Din tönt Armina ser inte ut så längre i fortsättningen byt bild :D :P

2008-03-26 @ 11:02:32
Postat av: A D I S A

hahaha ja veeeeet..hade ingen annan hahahasve su mi slike på cd skiva a nije mi se dalo leta efter den hahah

2008-03-26 @ 13:42:57
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Melina

SANELA VAD BOR DDU ?

2008-05-11 @ 16:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0