What to do

Är hemma hos Marina igen. Ska snart gå tillbaka till jobbet igen. Vi har precis beställt cevapi. Det känns okej att äta det nu, då jag inte ätit det på 4 dagar. Rätt längesen egentligen, för att vara jag :)

Ikväll är det tänkt att några av oss tjejorna ska till Halmstad och gå ut där någonstans. Men jag vet inte hur sugen jag är på det... Jag har jobbat nästan 12 timmar varje dag denna veckan. Känner mig helt slut i kroppen. Vill egentligen bara lägga mig och sova efter jobbet idag och inte få upp förän imorgon bitti när jag ska till jobbet igen.

Aja, får se hur vi gör.
Cevapi kommer :)


Kommentarer
Postat av: Alma

Svar: Haha tack elr hur ja har faktiskt lovat att göra det al efter semester haha :b

2008-06-28 @ 16:33:12
URL: http://madeinbih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0