Världens coolaste mobil

Har inte bloggat nått idag, det är för att jag inte varit hemma sen igår. En händelserik dag idag, minst sagt, men det vill jag inte gå in på, inte nu i alla fall.

Däremot vill jag berätta om en skitcool grej. Igårkväll kom Maida, Ersan, Emina, Marina, Merima och Munja hem till mig. Och så visar Munja sin nya mobil. Och det är en klocka. Asså det är ingen klocka, det är en mobil, men den ser ut som en klocka. Fattar ni? Aja, se bild nedan. Hur cool är inte den lixom? Den finns inte i Sverige än, eller en enda affär i Sverige säljer den just nu tydligen. Jag diggade den som fan. Det kommer en sån där liten penna till. Men jag skulle ändå aldrig vilja ha en sån där. Visst, den blir spännande i ett par dagar, men sedan hade jag tröttnat på den som fan. Vadå, gå runt med en sån där öronsnäcka i örat hela tiden för att kunna snacka i mobilen. Eh, nej. Men visst är den grym? :)


Kommentarer
Postat av: Bobi Flips

Säljs på mediamarket hehehe kollade på den för 2 veckor sen men va inte så sugen på att springa runt med en snäcka i örat hela tiden

2008-06-18 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0