Tiden går snabbt när man har kul

Vilken rolig dag på jobbet idag. Mina söta vänner kom en efter en och hälsade på. Så blev det ju så att man stod och snackade 45 minuter med var och en av dom och vipps så skulle man sluta jobba :) Sista timmen kom chefen också och vi satt och pratade och skojade en massa innan jag blev upphämtad av Maida för att sedan åka in till Donken och köpa mat hem.

Så nu ligger jag i sängen efter två cheeseburgare och en mellan pommes och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Pratade lite med syrran i telefon och hon tyckte att jag skulle vara hemma och vila mgi för en gångs skull. "Måste det alltid hända något i ditt liv, dygnet runt? Kan du aldrig bara vara, koppla av helt enkelt?" som hon så fint uttryckte det. Men nej det kan jag inte. Jobbar jag inte så är jag ute på vift. Så det ska vara tycker jag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0