Studentflickor



Idag tog mina tjejer Naida och Emina studenten. Äntligen. Det har varit en lång gymnasieperiod för dom, då de bytte linje efter 2 år, så hela deras gymansietid gick på 5 år totalt hehe :) Men det var hur underbart som helst att stå där och minnas sin egen student som var för 4 år sedan! Evigheter sen ju.
Så känslig som jag är bröt jag ihop så fort jag kramade Emina. Och det blev ju inte lättare när jag såg Naida dränkt i tårar. Tårar av lycka helt enkelt.

Sedan tog jag, Aida, Amira och Ella en fika på stan innan jag och Aida gick hem till Emina för att fortsätta fira lite där.
Helgen är fullspeckad med fest i alla fall. Det gillar vi. Fredag Naidas studentfest och på lördag Eminas. Gött kött.

Lägger upp bilder senare ikväll för nu ska Marina komma hit och vi ska beställa hem pita. De har börjat sälja det i den bosniska pizzerian här vid mig. Kul va :P

Kommentarer
Postat av: Alma

Ska ni beställa pita? :) fan vad coooolt sto to nema ovdje .. känns sååå bosnien :D

2008-06-10 @ 21:48:38
URL: http://madeinbih.blogg.se/
Postat av: A D I S A

Alma: Jaa, de har redan asgoda cevape nu har dom börjat sälja pita, men zeljanica var slut idag :(

jag tog cevape istället haha

2008-06-10 @ 22:13:41
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0