Spådomar


Tror ni på spådomar?
Det gör verkligen inte jag. Jag gick över till Marina en sväng där också Emina joinade oss. De ringde en spåkvinna nere i Bosnien som tittade i tarotkort. Jag kunde inget annat än att skratta för mig själv. Visst, något av det stämde in, men vadå, det är bara för spåkvinnan att chansa, men mycket av det didn't make any sence. Ah jag vet inte, jag tror i alla fall inte på sånt, men tjejerna är så uppspelta så dom tror på det för fullt. För mig är det iaf ren bullshit och slöseri med pengar. Jag menar 20 kr/min ?!  Det blev ju fan 400 kr för 20 minuter. Eeeh, aldrig i livet.

Nog om det, nu ska jag titta klart på matchen Turkiet-Schweiz (heja turkarna) och sedan sova. Imorgon ska det jobbas i 12 långa timmar.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Atena

allt va fan fel, knapparna spruckna, två knappar slutade fungera, skärmen slocknade lite då och då .. och mobilen stängdes av lite då och då

2008-06-12 @ 14:57:10
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: adlen

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, tack babe, du skulle se mig, hela kvällen med hjärtat i halsgropen, SJUKT!



och spådoms grejer, hmm, ja tror men ändå inte på sånt, men ja tror på folk som kan spå ut kaffe oså, vet du va ja menar?

2008-06-12 @ 19:48:09
URL: http://adlen.blogg.se/
Postat av: Marina

Hoppas din mobil pajar för du e dum....ge fan i spåkvinnan Sunce ti kalajsano Zadavit cu teeeeeee

2008-06-14 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0