Söndag

Maskinen på jobbet strejkade idag igen! Oh jag trodde jag skulle spricka av ilska. Men nu har dom kört iväg den för lagning.
Armina åkte in till Växjö och vi satt hemma hos mig ett par timmar. Det var sjukt längesen vi träffades sist så det var riktigt kul att se henne. Som alltid, har vi mycket och snacka om. Och jag kan inte fatta att hon, en av mina närmaste vänner ska gifta sig om mindre än en månad. Helt ofattbart :)

Nä, lägenheten skriker efter städning så jag ska väl sätta igång med storstädningen nu. Lägger upp bilder senare från Eminas studentfest igårkväll.
XOXO.

Kommentarer
Postat av: zoki

jag har dig på hjärtat duso.

2008-06-15 @ 17:11:51
Postat av: A D I S A

zoki: jasså det har du :P

2008-06-15 @ 18:45:36
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0