SATC premiären

Hoppsan Kerstin.
Det är en replik jag använder ofta, för ofta. Så jag tänkte inleda inlägget med just den repliken. Jag har precis kommit hem från jobbet och sitter hemma hos Marinas päron och väntar på att Marina, Ella och Emina ska komma hit så vi kan sitta på altanen och dricka kaffe och självklart mysa med lilla Ella.

Igår var vi som sagt på SATC premiären. Vad kul att det var många man kände där. För övrigt befann sig halva Växjös befolkning på premiären igår. Kul.
Och angående filmen. I LOVE IT!! Jag njöt varenda sekund av filmen. Oh vad jag skrattade och grät. En hel fantastisk film. Ni som ännu inte sett den, ni borde skämmas om ni inte ser den! den är ju helt fantastisk ju.
Det var lite jobbigt att sitta där i 2,5 timme. Alla mina muskler krampade, men det var det värt.

Efter filmen skulle hela gänget ta en fika, men tyvärr var allting stängt pga den här jävla midsommarn. Varför måste allt vara stängt för bara för det? Istället stack jag och Emina hem till Marina och drack kaffe och spelade kort hela natten. Jag kom hem väldigt sent och skulle upp tidigt i morse och jobba. Det var inte kul alls. Och jag ska tillbaka till jobbet om ett par timmar igen. Orka...

Kommentarer
Postat av: Samra

Svar; Ev försökam jäfla skit, jel sta bolje sada? Ak ti nije mrsko pogledati? ^^,

2008-06-22 @ 14:58:12
URL: http://samrakaltak.blogg.se/
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Tjenare tjejen. Självklart ska jag hjälpa dig. Väntar bara på att jag får tillbak min gamla skruttdator för det är på den jag har alla verktyg jag behöver. Just nu kommer jag inte ens ut på msn på denna dator. Så direkt jag får hem min gamla dator så kommer du att märka att jag kommer ut på msn. hoppas du kan hålla ut. kram

2008-06-22 @ 16:31:57
URL: http://kickans.blogg.se/
Postat av: Atena

åh jag tycker med att den var bra .. vill ha mer ! (:

2008-06-22 @ 17:23:32
URL: http://feereshte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0