Partey

Tänkte blogga lite snabbt innan jag hoppar in i duschen.
Idag satt jag barnvakt åt lilla Ella och som vanligt hade jag och det busfröet jättekul ihop. Vi hoppade mest på sängen, eller hon gjorde det, jag var mest orolig för att hon skulle slå ihjäl huvudet :P

Sedan stack jag in till stan där jag mötte upp Amira, Jasmina och Jasmina. Vi köpte en studentpresent till Emina. Jag köpte även en present till Naida som har sin studentfest ikväll. Vad kul det ska bli, har inte festat på ett par veckor. och imorgon har Emina sin studentfest. Så det blir mycket firande i helgen. Great! ;)

Nä nu ska jag välja ut en outfit för kvällen och sedan börja fixa mig.
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0