Nermin Puskar

Jag har lust att blogga men har inget att blogga om.
Att blogga om vad jag gjort idag känns meningslöst då jag inte gjort särskilt mycket förutom att jag varit hemma hos Marina hela dagen. Och vi har bara skiftat mellan altanen och soffan i vardagsrummet. Och imorgon ska jag jobba från klockan 5.
I hate it. Och 12 timmar framåt. I hate it even more.

Sen vill jag bara göra er uppmärksamma på denna låt. En låt som spelas på min dator, på mobilen, på mp3, på cd-spelaren, ja you name it, dygnet runt i ett par månader nu. Och jag tröttnar aldrig! Det är fan den bästa låten som någonsin skapats. Självklart sjungs den av Nermin Puskar. ♥


Kommentarer
Postat av: Adna

Du och din jävla Nermin Puskar...! Det är det enda du snackar om kvinna. Hitta en ny hobby! Haha :P

2008-06-23 @ 22:03:04
Postat av: A D I S A

haha neee det går inte o skaffa en ny hobby när man har honom. jag lovar! :)

2008-06-24 @ 05:03:01
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0