Myspys

Jag jobbar inte idag så jag stannade kvar hos Marina igårkväll och sov över. Lilla Ella vaknade till flera gånger under natten/morgonen för att se så att jag inte gått hem. Oh vad jag älskar den ungen! Jag och Marina satt på balkongen till sent på natten. Hon hade gjort riktigt mysigt på balkongen, tände massa lampor i olika färger och tände ljus. Nästan så man ville sova där ute! :)

Sedan när vi gick upp i morse kom Marinas pappa förbi och det blev kaffe på balkongen. Och nu är jag hemma igen. Min data går inte att sätta på. Helt sjukt ju! Den funkade igårkväll, men nu kan jag inte ens sätta på den.Någon som vet vad det kan vara? Hoppas den går igång sen, annars får jag använda syrrans data så länge...

Och ikväll är det bal. Ska gå och titta på Emina och Naida. Tar massa bilder också. Puss

Kommentarer
Postat av: Anesa

Det kan vara så att din hård-disk har lagt av....

2008-06-03 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0