Myggbett

Jag räknade mina myggbett på armarna. 14 stycken. På armarna bara lixom! Jag fattar inte hur jag kunnat få dom. Jag har ju för fan min vinterjacka på mig vart jag än går. Hur fan har dom lyckats attackera mina armar? Och detta är på bara 3 dagar som jag fått så många myggbett. Konstigt...

Jag kom på en sak precis.
Jag har ju jobbat varenda jävla helg sen augusti förra året. Lördag + Söndag i snart ett år typ. Och denna helgen är den sista helgen då jag jobbar helg. I alla fall en månad framåt. Efter det blir allt som vanligt igen. Fan vad skönt att få tillbaka ledigheten på helgerna! För det är inte kul att gå upp halv 5 varje lördag och halv 8 varje söndag. Och inte mår man bättre av att man festat hela natten och inte sovit ett skit.
Fast jag kommer nog jobba vissa lördagar på mitt andra jobb. Så roligt ska vi inte ha det =P

Kommentarer
Postat av: Senija

Hayy gumman.. Bloggala bi sigurna budi, imam svasta pisati, ali nema mi jos interneta u PM. Zvala sam neki dan da vidim kad ce mi prikljuciti, kazu te za 2-4 sedmice. A kod mene, nema bas nesto novo. Sanel mi sinoc otiso u Stolac :( Tako da sam ti sama do 5 augusta. Puss

2008-06-27 @ 19:20:31
URL: http://seniijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0