Krig


Jag har ätit glass 3 gånger idag. Det är i stort sett allt jag ätit idag. Den nya glassen på McDonalds med chokladtopping och brownie i botten är en hit! Minns inte vad den heter nu bara för det, men fy fan vad god!  Testade också den nya McFlurry glassen med bilar och det var det äckligaste. För söt och bilarna känns som gummi i munnen.
Intressant inlägg so far eller hur?

Nä, sedan träffade jag Emina och vi satt på en parkbänk i 4 timmar och snackade om stort sett allt. Kriget i Bosnien, allt man varit med om och framför allt våra föräldrar som gjorde allt för att vi barn skulla känna av kriget så lite som möjligt. Och samtidigt ha byggt upp ett liv och familj i Bosnien, ha jobb och hus och uppnått allt i livet för vad? För att komma till ett främmande land och börja om på nytt. All credit to alla päron säger jag.

Nä, dags för en dusch. Ska jobba om 5 timmar.
Nattis.

Kommentarer
Postat av: Emina

Hahah seriöst? det va jävligt billigt, kan tänka mig att det inte är ngt Hilton hotell, men det får ju duga. Va fan de e ju inte så att de märker av skillnaden.. :P

2008-06-02 @ 15:59:27
URL: http://eemina.blogg.se/
Postat av: suncica

chocolate dream heter den nog och YES oh YES den är muchos god:D

2008-06-03 @ 13:37:29
Postat av: A D I S A

suncica: aah just det, så hette den! :)

2008-06-03 @ 14:55:54
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0