Jag vill kunna skrika

Jag vaknade i morse utan någon röst. Jag kunde inte få fram ett ord, bara en massa pip. Haha. Syster tyckte det var så rolig så hon spelade in mig och försökte föra en konversation med mig, men jag kunde ju inte. Mina förslk till att skratta var ändå bäst. Fick ju inte fram ett ljud. Men men. Det var ju iaf bra att jag inte jobbade idag, jag hade blivit utskrattad av kunderna :P

Efter jobbet har jag bara legat i sängen och ätit glass. Kanske inte det bästa mot min hals, men jag kunde inte motstå. (se bild nedan). Vaniljglass med jordgubbar och chokladsås. Jag var bara tvungen.
Min hals mår lite bättre nu, jag kan iaf prata men väldigt lite och hest. Ska strax dra iväg till Emina och dricka kaffe. Hoppas halsen blir helt återställd, för jag ska på grillfest ikväll hos Amira. Jag vill ju kunna vara social bland 30 pers. Liksom.

Det var det...
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0